מרפאת חיות ברמת גן

שם כותב המאמר: דר אורן פאר

אם אתם חובבי חיות ומגדלים חיות מחמד ובעלי חיים נוספים במתחם ביתכם, בוודאי תשמחו לקרוא אודות מרפאת חיות ברמת גן המתאימה לצרכים של כל בעלי החיים שלכם וקרובה למקום מגוריכם.
מרפאת חיות הינה מרפאה אשר מאגדת צוות מקצועי ומוסמך של וטרינרים ואסיסטנטים אשר עברו הכשרה והם בעלי היתרים לעסוק במקצוע זה על פי חוק.

מרפאת חיות ברמת גן- מה היא כוללת
בחירה של מרפאת חיות צריכה להיות מוקפדת, שכן יש לקחת בחשבון כי כל אחד מאיתנו מעוניינים במרפאה אשר תספק לבעל החיים אשר ברשותו שירותים מקיפים לאורך זמן.
מומלץ לקבוע פגישה במרפאה עם הווטרינר או עם אחד מהעוזרים שלו או להגיע למרפאה ללא התראה מוקדמת וזאת על מנת לבחון את התנהלות הצוות, היחס שלהם אל בעלי החיים, האווירה במרפאה ועוד.
קחו בחשבון כי אם לא תקבעו מראש פגישת היכרות יכול להיווצר מצב בו תגיעו למרפאה ביום עמוס וכך לא תוכלו להכיר את הצוות שלה ואילו הוא לא יוכל לערוך לכם סיור מקיף במרפאה בו תוכלו להתרשם מחדרי ההמתנה, חדרי הניתוח, המכשור המתקדם ועוד.

מרפאת חיות צריכה לכלול ולספק לכם את הדברים הבאים:
זמינות- המרפאה צריכה לספק לכם שירותים מקיפים ושירותי חירום במשך כל שעות היממה.
אל תתפשרו על נקודה זו, שכן אינכם יודעים מתי בעל החיים שלכם יזדקק לאותו טיפול.
צוות מקצועי ומוסמך- רופאים וטרינרים אשר יכולים להציג בפניכם תעודת וטרינר והיתר עבודה.
אסיסטנטים אשר עברו הכשרה, אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום ההדמיה, בעלי מקצוע העוסקים בכל הקשור אל תחום הטיפוח של בעלי החיים (תספורת, גזיזת ציפורניים, רחצה ועוד).
מרפאה מרווחת ונעימה- אווירה נעימה וחדרי טיפול והמתנה נוחים.
דבר אחרון בו תהיו מעוניינים הוא להמתין עם בעל החיים שלכם בחדר המתנה צפוף בבעלי חיים אחרים ובעל ריח לא טוב. בנוסף, היחס של הצוות הרפואי אל בעלי החיים שלכם ואליכם חשוב מאוד, שכן כך תדעו אם מדובר בבעלי מקצוע אשר הגדירו טיפול ודאגה לבעלי חיים כשליחות חייהם, או בעלי מקצוע אשר רואים במרפאה עסק כלכלי בלבד.
ההמלצה היא להגיע עם בעל החיים שלכם לפגישת ההיכרות במרפאת חיות ולראות כיצד הוא מדיב והאם הוא חש בנוח.
סדר וארגון- מרפאת חיות צריכה להיות מסודרת ומאורגנת גם מבחינה ניהולית.
כאשר אתם מגיעים למרפאה יפתחו לבעל החיים שלכם כרטיס תיק רפואי והפקידה תתקשר אליכם מדי תקופה על מנת להזכיר לכם להגיע עם בעל החיים לבדיקה תקופתית, מתן חיסונים ועוד.

מרפאת חיות ברמת גן- סיכום
בחירה במרפאה המתאימה לבעלי החיים שלכם ולכם צריכה להיעשות רק לאחר שהתרשמת מהמרפאה.
אנו שמחים להזמינכם לפגישת היכרות במרפאה שלנו ברמת גן, על מנת שגם אתם תוכלו להתרשם ממנה ולהגיע להחלטה באם אתם מעוניינים שאנחנו נטפל בחיות שלכם

דילוג לתוכן